Detta fält måste fyllas i

                        Bara för att..

Hejhej c:

Föölååt att jag inte bloggat så mycket.. (ignorera om ni tycker jag har bloggat mycket)
Jag var hos Nadja heeeela dan igår:)<3
Vi planerade vårat "kalas"..^^
Ikväll blir det disco med Tara och några fler:D<3

Och imorrn ska jag städa hela huset, gå på hemmakväll med Nadja och hyra film, och sen kalaaas! c:
Det blir jag, Nadja, Lovisa, Alexandra och Lina.^^ På söndag ska jag se när Nadja åker konståkniiiiing c:
Så det blir ganska mycket den här helgen, men ska verkligen försöka blogga..(A) Nu tänkte jag vara lite småbusig och kopiera in det här på aperture oxå.^^
(för alla mina nya läsare bloggar jag också HÄR med Lina och Lovisa)

-Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0