Dagen..^_^

Haha, förlåt för bildvalet, men ooorkar verkligen inte ladda upp något nytt..:/

 

Idag har jag sovit, haft tråkigt, varit på stan med mammsi och Tyra, och ätiti på Allstar.^^
Fick en ny apsnygg tröja (tycker jag iaf), ett svart linne och ett par blå jeans! (Tack mamma!♥)

Outfiten tänkte jag ha första skoldan. Är jättejättejättenervös.. Första skoldan på en ny skola, jao.

Men eftersom det finns flera fantastiska personer på nya skolan, så vet jag att jag kommer trivas.♥

Glömde säga att när man handlar över 300 på BikBok, så får man en goodiebag.^^

Fick ett par knästrumpor. (Avundsjuk, Lina?:P)

Bilder på mina nyinköpta kläder kommer imorrn! (Om inte på söndag)

 

Nu hade jag tänkt vara busig och kopiera inlägget till Aperture, men byta bild..

Hatar när andra gör så, men det kan faktiskt vara jobbigt att driva två bloggar samtidigt..

Så, var allt jag ville säga, ha det bra, pusshejs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0